26 marca 2013

Pokonkursowe recenzje nagród

Ania, która dostała od nas nagrody w konkursie na recenzję antologię, bardzo sobie chwali upominki: domek na drzewie z Kartolandia.pl i zabieg dla dłoni w salonie Olusha nails. Podzieliła się z nami wrażeniami.
 
Domek składało się łatwo, malowało przyjemnie. Koronę drzewa zazieleniliśmy razem różnymi odcieniami. Schody, podpory, cztery ściany, balkon, pień i dach moje dzieci (2,5 oraz 3,5 letnie) pomalowały całkowicie samodzielnie, czym mnie bardzo zaskoczyły:) Pozostało mi tylko domalować środek i upiększyć szczegółami. Domek, wbrew pozorom trwały i wytrzymały, służy na co dzień lalkom i zwierzątkom zoo oraz jest kolorową ozdobą dziecięcego pokoju. Świetna zabawka:) dziękujemy za doskonały prezent i nieocenioną przyjemność wspólnego tworzenia.



Zrealizowałam też swoją nagrodę w Salonie Olusha Nails. Bardzo miła wizyta, przyjemne wnętrze i kompetenta obsługa. Blisko dwie godziny relaksu doceniłam zwłaszcza jako matka zajęta na co dzień małymi dziećmi. Dla odmiany ktoś zadbał o mnie; ja odpoczywałam i nareszcie nic nie musiałam;) Manicure hybrydowy Shellac przeszedł moje oczekiwania. Utrzymałam go kilka tygodni, by sprawdzić i niniejszym potwierdzić jego niesamowitą wytrzymałość: na moich paznokciach nadal nie ma najmniejszego uszczerbku; gładkie i lśniące, pomimo że ich wcale nie oszczędzałam. Cieszył mnie też codziennie ich piękny intensywny kolor. O samej pielęgnacji dłoni dwa słowa: jak aksamit. Zamarzyła mi się taka na całe ciało;) Wkrótce wizyta u teściowej a nawet dwóch, więc zamierzam powtórkę, "by się odpowiednio pokazać i paznokciem błysnąć". Dziękuję i polecam - doskonałe miejsce, jeśli chcecie czegoś dobrego dla siebie:)

2 komentarze:

  1. Dzięki:) Przepis prosty - każdy dostaje inną farbkę i inną część do malowania. Gdy się znudzi, wymiana koloru (więc kolorowo wyszło;) Ania

    OdpowiedzUsuń