21 lutego 2011

Jak zdobyć antologię-ebooka?


Antologia dostępna jest w pdf oraz w formatach obsługiwanych przez czytniki: epub i mobi. Można ją kupić w Oficynie Wydawniczej RW2010. Dzięki uprzejmości właściciela serwisu, cały dochód ze sprzedaży antologii trafia na konto Mikołajka.

1. Pierwsza część (2011) za 15 zł
2. Druga część (2012) za 18 zł
3. Pakiet (1 i 2 część) za 25 zł
4. Trzecia część (2013) za 18 zł

"Macierzyństwo bez lukru 2" można kupić także w księgarni Legimi.com, która oferuje abonamentową usługę "Czytaj bez limitu": za stałą miesięczną opłatą można przeczytać tyle e-booków, ile się chce. Usługa dostępna jest na iPada. Legimi również cały zysk przekazuje na konto Mikołajka.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy pomagają Mikołajkowi!

20 komentarzy:

  1. Hmm, to ja jeszcze wpłaciłam na starych zasadach... i tak się dziwiłam czemu nic nie przyszło :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli tylko podałaś maila, to przyjdzie na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mozna jeszcze wysylac?

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaro, w każdej chwili, nieustannie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze nie mozna zaplacic karta kredytowa. Wiem czepiam sie, ale jak ja mam z zagranicy wplacic pieniadze na polskie konto

    OdpowiedzUsuń
  6. kasienka, z tego co wiem, uruchomienie wpłat kartą kredytową jest kosztowne, a od roku jesteś drugą osobą, która pyta o taką możliwość. Proponuję Ci numer do przelewów z zagranicy:

    PKOP PL PW 41 1240 1037 1111 0010 1321 9362

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogę na swoim blogu karro31.blog.onet.pl podać linka do tej strony?

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie nam bardzo miło, proszę linkować śmiało :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Chciałabym kupic pakiet. Zalogowałam sie na RW2010 , nawet klikłam pod Tym Pakietem KUp i ...nic. Cos chyba zle robie. Jesli moge prosic o wskazówke co i jak bede wdzieczna
    Pozdrawiam . Jestescie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Służę pomocą. Po zarejestrowaniu się wybraną książkę należy umieścić w schowku, a następnie kliknąć "zasil konto". Należy kupić złote, czyli wpłacić równowartość ceny wybranej książki - wpisac np. 25, kliknąć "kup złote" i wpłacić pieniądze przelewem bankowym na podany numer konta, podając tytuł płatności. Można skorzystać z systemu przelewów online. Kiedy system RW zarejestruje wpłatę, czyli zasilenie konta, będzie można sfinalizowac transakcję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha, slicznie dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja bym sie chciala dowiedziec czy mozna ksiazke kupic na papierze bo ebooka mam ale kindle z amazonu wiec chyba na nim wersja pdf nie bedzie dzialac. ewentualnie czy mozna przeslac ten pdf na maila i czytac z ipada albo laptopa?
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka ukazała się jako ebook, nie jest dostępna na papierze. Można ją kupić w formatach pdf, epub i mobi, a oczywiście, że można ją czytać z ekranu komputera :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, Ja mam pytanko ...zakupiłam Macierzynstwo bez lukru jakis tydzien przed swietami . Rozumiem ze to przyjdzie mi na emaila tak ??? Zycze Szęsliwego Nowego 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jaki sposób zakupiłaś antologię?

    OdpowiedzUsuń
  16. przez RW2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaloguj się na swoje konto w RW2010, następnie wejdź na stronę z antologią i pobierz książkę w formacie, który Cię interesuje (masz do wyboru pdf, epub i mobi).

    OdpowiedzUsuń
  18. Zalogowałam się na RW2010 aby kupić ebooka (pakiet) ale nie bardzo wiem jak zrobić tam przelew z zagranicy (mieszkam w Austrii). Podany jest tam numer konta, ale potrzebuję jeszcze BIC i IBAN. Proszę o informację czy taki przelew jest możliwy.

    Pozdrowienia,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mieszkam za granicą i przekopuje internet jak zdobyć tego ebooka, szkoda że nie można płacić kartą :(

    OdpowiedzUsuń
  20. anya_80, napisz do mnie na mblukru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń